26 Aralık 2011 Pazartesi

Sinir olduğum 10 Madde

Hepimizin bazı şeylere muhakkak uyuz ya da sinir olduğu kesin .. Benim de sinir olduğum bazı şeyler var ve bunu 2012 girmeden önce yazayım dedim ..
Sinir olduğum 10 Madde'den ->
1.Madde :Etrafımda bir çok insanın kelimenin tam anlamıyla 'Mal' olması.. Yani kastettiğim anlattıklarımdan hiç birşey anlamayanlar sonra da bana 'ne alaka' diye çıkışanlar -
2.Madde :Herşeyi iyi bilen insanlar .. aklınızda bulunsun öyle kişilerle hiç mantıklı tartışamazsınız çünkü ne yapıp edip 'o çok bilmiş insan' kendisini haklı çıkartmaya çalışır ve sen sadece 'evet haklısın' ile geçiştirmeye çalışırsın cünkü kafan almaz öyle sorunlu insanı..
3.Madde :Kıskanç insanlarda var mesela senin iyi olmanı hazmedemeyenler.. ve buna benzer daha bir çok örnekler var ama değinmeyeceğim.. cünkü hepimiz biliyoruz nekadar sorunlu insanlar olduklarını..
4.Madde :Durmadan sosyal paylaşım sitelerinde özlü söz paylaşanlar .. Yaşca küçük ya da büyük olsun sanki doğduğuna pişmanmış gibi.. sonra 7/24 acıklı/damar şarkılar paylaşmalar falan.. yani illa depresyonda olduğunu gösterenler ve ilgi bekleyenler.. sanki çok umrumda senin ruh halin .. aç ordan bi Emre aydın parçası sonra kendini atıyormusun,asıyormusun yoksa jiletliyormusun orası beni ilgilendirmez.. yeter ki kafa şişirme ve kendi halinde yap ne yapacaksan..
5.Madde :Her küçük şeyden nem kapanlar .. o tür insan ile ne dediğimi anlamışsınızdır kesin yani onlar aramızda kendini çok fazla önemseyen ezikler olduğunu biliyorsunuzdur..
6.Madde :Sonra sınav öncesi 'Ben hiç çalışmadım kanka yeaa' diyip ardından en yüksek puanı alıp kendine çok zeki imajı vermeye calışanlardan nefret ederim.. bilesiniz..
7.Madde :Sevgili bulupta değişen Kızlar ve yakın arkadaşlarını satanlar..
8.Madde :Okul sabahı evden tam çıkacakken kulaklıklarımı deliler gibi aramam ..
9.Madde :En çokta birşeyi iki kere tekrarlamak sinir eder beni çünkü karşındaki aslında anlamıştır ne dediğini sadece gıcıklığından tekrar soruyordur.. yine de tahammül edilemez birşey..
10.Madde:Ve en son kapı çaldığında 'Kim O ' diye sorduğum da bana'Ben' diye cevap verenler.. Bende çok anladım senin kim olduğunu..
Ya Sen neye ve neden kızıyorsun? paylaş bizde bilelim.. Belki aynı şeylere sinirleniyoruz? Kimbilir -
Polyanna

6 yorum:

  1. merhaba,profilde blog adresiniz görünmüyor.Epey aradım sizi.:)

    YanıtlaSil
  2. @ebruözgün şimdi oldu sanırım.. bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. @icimdengeldigigibi yorumunu silmissin ama yine de tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. sana katılıyorum :) ve diyorumkiii çekilişime katılmak istermiydiniz ?? http://sevimyildiz.blogspot.com/2011/12/gusto-confiserie-cikolatalarndan-hediye.html ayrıntılı bilgi linkte :)beklerim,

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. yaa son maddede ses analizi yapman lazım. ben öyle yaparım analitik kadınımdır :) diğer maddelere gönülden katılıyorum .

    sevgilerimle

    YanıtlaSil