2 Ocak 2012 Pazartesi

Şişmanmıyım ? Hayır ne alaka?

Şişman/Obez arkadaşlarımızı severim şişko diye ayrımcılık yapmam asla çünkü çok sevimlidirler ama gel gelelim sürekli sordukları soruya..Durmadan "ben şişmanmıyım" diye sormaları intihar sebebi! Sen hababam ye babam,indir ne buluyorsan mideye sonra gel bana şişmanmıyım diye sor .. ee bende ne diyeyim yani seni kırmak adına "evet tatlım çok şışmansın git zayıflada gel"mi? diyeyim ..olmaz.. Çok kırıcı olduğu için "hayır" ve ardından "senden daha şişmanlarıda var sen onların yanında balık etli kalırsın"
demek zorunda kalıyorum..
Yani sen, yani şişman olan durmadan Mcdonalds, Subway,Burger King,KFC, Dönerci/Kebapcı ya da ne bileyim dürümcüde soluğu alırsan tabi kapı gibi olursun .. insan azıcık yediğine içtiğine dikkat etmeli mecbur. Doktorlar/ Uzmanlar ya da sağlık koçları bas bas bağrıyor midenize ne indiriyorsanız dikkat edin diye.. amma velakin sen bunları kulak ardı ediyorsan allah sana kolaylık versin.. zor zanaat. Veya illa onları yiyeceğim yemesem ölürüm diyorsan, yanı sıra spor falan yap olmaz böyle söz konusu olan sağlık .. Ona kalırsa bende yemeği severim hemde çikolataları ardı ardına götürürüm cips falan dur durak yok, ama ona görede bir sonraki gün az yemeğe bakarım böylece kilomu dengeli bir şekilde tutarım..Strateji meselesi bunlar. Illa git vejeteryan ol sadece ot ye diyende yok sadece DİKKAT et anacığım.. dilimde tüy bitti tekrarlamaktan.. Bunları şişmanları rencide etmek için yazmıyorum sadece önlem alsınlar diye yazıyorum ve tabiki "ben şişmanmıyım?" sorusundan kurtulmak için.. Hayır, bizi zor durumda bırakıyorsunuz. Ayrıca Sen ben şişmanım veya zayıfım diyorsan öyledir bunu başkalarına sormana gerek yok, çünkü yüzde yüz cevabı seni rahatlatmak için yalan olacaktır..
Neyse bugünlük benden bu kadar herkese İyi geceler allaha emanet olun dostlar ..
Polyanna

2 yorum:

  1. love it!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    YanıtlaSil
  2. Thank you so much for your comment! Of couse I follow you back (even if I'm a little bit late)
    Came back soon to visit my blog, I'll be waiting for you||

    Cosa mi
    metto???

    YanıtlaSil