18 Şubat 2012 Cumartesi

Sahildeyim

Heyoo yaz geldi yaz :))
saka saka havanin yaz gelmis gibi bi hali var mi ? Bence de yok gelmedi -retorik soru sormakta bir numarayimdir. Aslinda ben suan yaz modundayim .. Zaten bilindik üzere Yaz denilince normal olarak akla Deniz, Kum, Günes ve Tatil kavramlari geliyor ve tabi tembellik ve dahasi da var uzun suyunu cikarana kadar uyumak gibi mesela o sicakta.Bu arada Size tavsiyem olsun asla yazin öglene kadar uyumayin valla pisman olursunuz geri kalan saatleri degerlendiremediginiz icin. Tabi tatil sirasinda "bosver" dersin ama ben mesela uzun uyumuslugum oldugu icin simdi kendi kendime kiziyorum, niye hic zamaninda kalkmadim diye. Cünkü en azindan bir kac dakika da olsa denizin, günesin ve kumun tadini cikarabilirdim. Iste aptal kafa benimkisi bazen calisiyor bazen ise duruyor napcan. Ama bu sene her sene oldugu gibi olmayacak eminim.. ya da belki.. Herneyse simdi düsünsene Sabah kalkmissin dislerini fircalayip, kahvaltiya oturup önündekileri yemeye baslamis ve bitirdikten sonra sahile denize dogru kollarini acmis kosuyorsun. Yürü kim tutar seni misali :) Sonra sabahtan aksama kadar denizdesin yüzüyorsun, egleniyorsun ve en önemlisi bronz oluyorsun. Ve bem beyaz süt gibi teninden uzaklasiyorsun, ki bunu hergün tatil bitene kadar yapsan zenciden farkin kalmaz ya ama olsun, olsun hic sakincasi yok düsünmesi bile güzel.. Ardindan yine aksam disari cikiyorsun gezmeye veya alisveris yapmaya falan .. Daha fazla anlatamayacagim cünkü yazdikca hemen yazin gelmesini istiyorum .. zaten kim istemez ki yazin hemen gelmesini? Ben isterim hem de coooooooooooooooooook. Cünkü artik buz gibi soguk, yagmurlu, camurlu havadan, kat kat giyipte robot gibi yürüyüp dolasmaktan ve en önemlisi eldiven,sapka, sal üclüsünden biktim! Yani anlayacaginiz Hayat Yazin ve Deniz'de güzel dostlarim :)
Oops az daha sarkiyi unutuyordum
Sertap Erener-Kumsalda von angelrose48

2 yorum:

  1. ahh pollym bende yaz gelsin artık istiyorum...
    özledim güneşi; şimdilerde ki gibi değil yani yüzümü az biraz okşayan sıcaklığını istemiyorum, içimi ısıtsın öyle ki bir damla mavilikte serinleyeyim...

    YanıtlaSil