26 Mayıs 2012 Cumartesi

Mezuniyet/Yaz 2012

Mezuniyet gününüz yakindir Kizlar, o yüzden bir süre ara verdigim Moda/Fashion kismi üzerine bi paylasimda bulunmak istiyorum. Umarim ilginizi ceker ve begenirsiniz.(Bu arada kiyafetler cesitli magazalar+ülkelerdendir)



Mango S/S 2012


 Elbise yazdim ama bence böyle kombinlerde cok hos, cünkü Mezuniyette sadece elbise giyinmek  sart degil böyle sade olmakta güzel rüküs olmaktansa :)




Mango S/S 2012



Cok güzel canli mavi renginde bir tulum elbise modeli, her zaman sicaklarda tercih edilir ve rahat bir insansan eger tam sana göre bir secim. Mezuniyet icinde uygun zaten fazla acik olmasin biraz dekolte olsun diyenlere göre.

Mango S/S2012

Bu yazin hit renkleri ile eslestirilmis Cool- salas grubuna giren bir kombin


       Mango   S/S 2012                                                                      Mango S/S 2012


Bu koleksiyonun icinde begendim en güzel elbiseler tam yaz icin ve püfür püfür olur giyince :)




Koton S/S 2012


Kotonda yaz arti mezuniyet elbisesi olarak güzel secenek sunuyor. Siyah asaleti simgeleyen bir renk oldugu icin, bircok bayan tarafindan en begenilen ve tercih edilen bi renk oluyor. Bu da onlardan biri

                                                    HAKAN YILDIRIM FOR KOTON




Umarim Begenirsiniz =)

4 yorum:

  1. zara, sisley ve bershka trendi almış başını gidiyor yahu :))... kombinasyonlarını beğendim..:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler arsene haklisin onlar ilk akila gelenler oldugu icin, kotonu ve mangoyu yayinlayim dedim. Erkekler icinde bir paylasimim olacak yakin zamanda beklerim :))

      Sil
    2. :) ama kadınlar bu konuda daha şanslı, erkeklere nazaran daha fazla çeşit bulabiliyor :) ...
      ayakkabıyı unutmuşşsun , ben ayakkabılarda (klasik,spor giyeceksem inci'yi ; sadece spor giyeceksem hummel'i tercih ediyorum..

      ayrıca ayakkabı konusunda da daha şanslısınız.. öhm öhm :)

      Sil
  2. ne güzel seçkiler bunlar böyle =)) benimki de bershkadandı canım

    YanıtlaSil