14 Mayıs 2012 Pazartesi

Versatile Blogger Ta-Ta-Taa

Ve yine bi mimle karsinizdayim abiler :)
Bu Ödülü bana veren daha dogrusu mimleyen, missisgamze 'ye cok tesekkür ederim :) Keyifli bi ödül onun icin hemen ise koyulacagim
Simdi Ödülün "gereklerine" deginelim:

1. Ödülü vermek icin 11 tane blog secilmesi lazimmis. Benim sectiklerimin arasinda bunu yapmis olan olabilir, ama ben yine de kafama göre 10 tane sectim. Umarim begenirler

Veee sectigim sirin bloglar :)

meric


2. Ödül aldiklarina dair haber vermem gerekiyormus.
No stress- hepinize teker teker haber veriyorum mantikli olan da bu, yoksa bu ödülün anlami kalmaz kiii

3. Kendinle ilgili istediğin 7 bilgi paylaşman lazim. Zor olacak ama lets goo :

   - Okulda oldugum zaman aklima hep uyku gelir yani  acayip uyku fanatigiyim. Son derslere dogru     esnemeye basladim mi, kimse tutamaz beni iyice kendimi kaybederim

   - Büyük maclari  severim hele Galatasaray ve Fenerbahce oynadimi bi ayri severim. Yine de Ofsaytmis suymus buymus pek anlamam. Olsun, o adrenalini o keyfi ve eglenceyi  hicbir seyde bulamazsin.

   - beni sinir edeni, benim on kat sinir etme özelligim var (artik özellik mi degil mi orasini bilemem)  ve laf atani, kendini cool sanan, egosu tavan yapmis insanlarada hic tahammülüm yok

   - bende yazin geldigini Serdar ortacin yeni albüm cikarmasindan ve televizyon da Doktorlarin yayinlanmasindan anlayanlardanim . Cok tuhaaaaf degil mi?
  
   - kuaföre hic ihtiyacim yok kendi sacimi, basimi kendim yaparim yetmedi tüm ailenin

   - her cumartesi müzigi/radyoyu  son sesine kadar acip, sarki dinlerim yerli yabanci farketmez, dans edip dururum.. cosarim kisacasi. Disko gibi olur ev yakinda dahil olmak isteyenlere parali giris yapicam ticarete dönüstüreyim isi biraz
 
   - yabanci dil olarak yunanca ögrenmek istiyor(d)um, fakat o harfleri birbirinden ayirmak bir senemi  alir diye düsünüyorum, o yüzden yunanca sarki dinledigim zaman sözlerini ezberleyip sarkiyla birlikte söylüyorum. Keyifli oluyor :D

4.  Size ödül veren kişiye teşekkür etmen lazim.
Ettim ama bir
daha edeyim cok tesekkür ederim  missisgamze :)
5. Ve son olarak Versatile Blogger Award logosunu sayfana eklemen gerek.
Yukarida yapistirdim Award'i .. haydin abiler sira sizde :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder