22 Aralık 2011 Perşembe

Herkes Şarkıcı/Sanatçı

Ne zaman NumberOne TV, Powerturk ve ya başka bir müzik kanalını açsam
Yeni bir şarkıcı
genel de kadınların bir çoğu Çakma sarışın erkeklerde bildiğimiz yeni yetme daha doğrusu toy oluyor
Ne kadınların ne de erkeklerin sesi YOK.. Ha birde adetmiş gibi erkekler kliplerine kızları doldurur görgüsüzce..
kadınlar da tam tersini yapar .. sanki ilk klibini bu kadar kız/erkekle çekiceksin diye şart koşuyorlar
maalesef yine de o iğrenç seslerini kamufle edemiyorlar.. belirttiğim gibi ses
SIFIR!
Yoldan geçen giden şarkıcı oluyor .. Nasıl iştir bu anlamadım..
Sonra da
''Yıldızımız niye parlamadı''
diye gündem de kalmak için skandallara imza atıyorlar ya da en kötüsü
kameracıların olduğu yerlerde takılıyorlar ki, bir şekilde televiyzona malzeme olmak için..
Ama yani Bize de yazıktır günahtır .. Senin çirkin daha doğrusu hiç olmayan sesini dinlemek mecburiyetindemiyiz?
Ne zaman öyle bir tip görsem kanal değiştiririm .. ama bıktım artık .. Piyasada doğru dürüst şarkı kalmamış..
Biraz klasik olacak ama nerede o eski güzelim kaliteli şarkılar .. 90'lardan falan..
Sizin de hiç bu şarkılardan ilallah ettiğiniz oluyor mu ?
Benim oluyor onun için hep lanetliyorum böylelerini..
Ki o söyleyenin de kulağı bozuk olması lazım herhalde, kendi berbat sesini duymaması için..
Polyanna

2 yorum:

  1. Öyle ki artık hızlarına yetişilmiyor...

    YanıtlaSil
  2. @icimdengeldigigibi evet ondan dolayi dogru dürüst müzik kanallarini dinleyemez oldum ..

    YanıtlaSil