21 Aralık 2011 Çarşamba

Türk Kızlarımız

Ah bizim şu türk kızlarımız yok mu.. Böyle ağzını geveleyerek konuşanlar, havasından geçilmeyenler, kısacası kendini birşey sanan kızlar ! Sana da tanıdık geldi mi? Geldiyse bende işte onlardan bahsediyorum hani bebek gibi konuşanlar artı tüm kelimeleri uzatanlar ve yuvarlayanlar.. Anlayamıyorum ne anlıyorlar öyle konuşmaktan? Ben mesela ne zaman öyle bir kız görsem kesin taklidini yaparım..Geri kalmam Kendilerini çok mu FARKLI veya ÖZEL sanıyorlar? Onu bilmiyorum ama verecekleri ay..ıığhhğh' lı cevaptan kaçındığım için sormuyorum.. ama kızlar bilmenizi isterim ki biz yani ''normal'' olarak kategori ettiğimiz insanlar için son derece iticisiniz... tıpkı benim itici bulduğum gibi.. Birde bunlar acayip süse dikkat ederler yani bildiğimiz barbie bebeği.. yakışanın ve yakışmayanın sarı saçları ve postişi var.. Neymiş efendim '' Trendy'' miş.. Hay senin Trendy'ne ve Moda anlayışına .. Bu tür kız çetesi genellikle AVM'lerde ve mübarek Starbucks'ta yatıp kalkarlar .. Ben olsam bıkarım -ki onların bıkmamasının nedeni bir gittiklerinde 100000 çektikleri fotoğraflar herhalde..Resim çekmeden de çıkmazlar ne de olsa Facebook ve Twitter'a ekleyecekler.. Merak ediyorum aslında, Starbucks'a uğradıkları kadar bizim ayşe fatmanın yerine kahve içmeye gidiyorlar mıdır?Bizimkiler Batı özentisi olduğu için gitmezler ! Bu çeteyi ilk fark ettiğim günü anlatayım .. Bundan iki sene önce şu entrikacı kızlar vardı ya .. küçük sırların ilk yayın döneminde..popüler zamanında yani . Işte ozaman ben Istanbul'da Istinye Parktaydım ve gezerken bi baktım, önümden bir kız grubu henüz onbeş yaşını ya doldurmuş ya da doldurmamış bebekler, topuklu ayakkabılarıyla o mağzadan bu mağzaya koşuyorlar .. Onlar giyidikleri ayakkabıya değil de ayakkabı onlara girmiş gibi duruyordu ..En kötüsü olan da-onları sallayıp bi
DUR!
diyenleri de yok hepsi aynı kafa.. egolari tavan yapmış şekilde podyumda yürüyormuş gibi geziniyor bu kızlarımız.. Ah birde bilseler ne kadar rezil olduklarını .. Herneyse, benim bu bahsettiğimden sen de bir çok kez karşılaşmışsındır kesin, sokaklarda ve özellikle AVM'lerde- doğrumuyum?
Eğer öyleyse Sende bendensin -
Polyanna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder