22 Mart 2012 Perşembe

HAHAHAHAHHAHAHA





 AHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAH  KAC GÜNDÜR BU SARKIYI GÜLMEK ICIN DINLIYORUM VE HER SEFERINDE KOPUYORUM ..
offf .. Bu neyin kafasi? Resmen gülmekten agrilar giriyor karnima *ajdeaeaeaer* kismini dinleyince böyle birsey olabilir mi ? Resmen kulaklara zarar.
Ama valla benim hatirima bi dinle yani bir kerecikten birsey olmaz hadi nolurrrrrr bayilcaksin hahahaha
Haa birde böyle insanlar mühendis falan cikiyor ya acayip pis moralim bozuluyor dagitasim geliyor kafasini.. bunun gibi tirlatmak varmis diyorum icimden
Ama Olsun olsun her halükarda *Ajdar*(yildizlar icinde yaziyorum buna deger :P) adamin dibi ! Binlerceeeeee ibret var !
Ve iste kisacik sözlerini paylasmak istedim belki sarkiyla birlikte mırıldanmak istersin diye .Olur ya hani:) :

"sah sah sah , dam dam dam, ar ar ar.ajdeaeaeaer" hahahahahahaha ölüyorum kalbim sıkısıyor galiba yardimm

3 yorum:

  1. teyy burayada koymuş polym :D ne zaman görsem gülmeye başlıyorum geçer inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koymamak elde degil mericcim :DD o kadar gülmekten yazinin bazi yerlerinde hata yapmisim anla ne kadar zor durumdayim :D

      Sil
  2. bu çocuğu birileri yönlendiriyor ama...

    YanıtlaSil